eko

love it or leave it!

Fasta dag 2

Kategori: Min vardag

Känner fortfarande mycket hunger. Stod och fyllde på socker i sockerkaret på jobbet idag. Var tom sugen på att äta strösocker med sked. Illa!! Har lagat middag på jobbet två dagar i rad nu. Inte så lätt att motstå hamburgare och strips men banne mig jag höll mig. Har jag bestämt mig för nåt så håller jag det...oftast. Är nog lättare att hålla strikt fasta då jag vet att det är medicinska orsaker. Hade det varit för att jag ville gå ner i vikt eller nåt så hade det nog inte varit lika enkelt. Men nu hoppas jag ju att jag ska slippa ha ont ett tag och det är värt 5 dagars fasta alla gånger. Fast nog hade det varit gott med lite mat. När ska hungern försvinna? Och när ska euforikänslan som alla prata om infinna sig? Just nu är jag bara ett surmonster som är skit hungrig!

Sitter på jobbet just nu. Kommer vara som en zombie imorgon är jag rädd. Det har varit en tuff dag på jobbet. Hoppas jag får sova inatt. Hur som helst så kliver jag av imorgon klockan 11. Då blir det raka vägen ut till Dannes föräldrar och hälsa på några släktingar till Danne som jag aldrig träffat. Sedan blir det raka vägen hem till Nemos morfor som fyller år. Dom ska bjuda på grillat. Tror att jag låser in mig själv i bilen medans dom äter så jag kan motstå. Det kommer att bli kämpigt men jag SKA hålla mig!

Nu ska jag dricka en härlig juiceblandning. Tjing!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: