eko

love it or leave it!

Att det ska vara så svårt att komma på en rubrik

Kategori: Min vardag

Idag har jag en ledig dag. Håller på att fixa med sådant som jag ligger lite efter med såsom att bädda rent i sängarna, tvätta och pyssla på. Har även börjat tömma tvättstugan på en massa skräp som ligger och tar plats. Vi ska måla väggar och tak där så en rensning är på sin plats. Och det är lite bråttom med det för om ca två veckor så börjar installationen av vattenburen värme samt borrningen till bergvärme. Känns jätte bra att det blir av. Elpriset verkar ju inte direkt bli lägre och blir det en likadan vinter som det var förra året så blir vi väl ruinerad den här vintern med. Direktverkande el är ingen framtid. Tråkiga pengar att lägga på uppvärmning men vi har inget val.

Nemo har verkligen blivit varm i kläderna vad det gäller dagis. Häromdagen då jag sa åt honom att vi skulle åka till dagis så sprang han ut till hallen och tog på sig en vante. Och numera så verkar han bli jätte glad av att komma dit. Känns super roligt att han trivs så bra.

Nu ska jag gå och ladda om tvättmaskinen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: