eko

love it or leave it!

Fullt ös medvetslös

Kategori: Min vardag

Här målas det för fullt. Har varit lite dålig på att dokumentera renoveringen men nån bild ska jag väl kunna bjuda på... sen.

I eftermiddag ska jag på utvecklingssamtal på Nemos förskola. Spännande! Efter det så ska jag bjuda Daniel på exotic spa. Har även bokat en massage för honom men det vet han inte om än. Han får det i en lite sen farsdagspresent. Förra året fick han ju den där fina fotoboken som jag hade gjort åt honom och det var ju lite svårt att bräcka det men lyckades ändå ganska bra känner jag.

Kan bjuda på en bild på något som ska föreställa en marshall tror jag. Burken ser ut som en surströmmingsburk. Vi hittade den bland gömmorna då vi tömde tvättstugan på saker. Det är dom som bodde här innan oss som har lämnat kvar den här. Jag höll seriöst på att skratta ihjäl mig då jag såg den. Den måste ju vara i det närmaste antik!

Flamman!



Kommentarer

  • linda säger:

    den såg ju lite skum ut... ha ha ha

    2010-11-22 | 07:49:25

Kommentera inlägget här: