eko

love it or leave it!

Föräldramöte

Kategori: Min vardag

Ikväll har jag varit på mitt livs första föräldramöte. Vuxenpoäng till mig! Det var jätte roligt. Personalen började med att spela upp en pjäs för oss, prinsessan på ärten. Det kommer att vara höstterminens tema. Sedan blev det indelning i grupper och lite småprat om man hade några önskemål till dagiset. Var kul att träffa alla föräldrar, kände mig väl kanske liiite utanför då alla andra föräldrar tycktes känna varandra så bra. Men jag brukar ju aldrig ha några problem att ta för mig så det kändes bättre efter ett tag. Jag och Danne fick se filmsnutten på Nemo då han sitter helt snällt på sin prick på golvet under samlingen. Min duktiga kille! Personalen berättade även en massa roliga saker som Nemo gjort och att han var så duktig. Dom kallar han för sheriffen för han är som en liten sheriff som kommer in och tar för sig. Fick även ta hem hans pipmugg för han dricker ur glas nu. Han är sååå duktig och jag är jätte stolt!

Nemo var hemma med farfar under tiden, från det ögonblicket ha klev in genom dörren var jag och Danne som bortglömda. Då jag skulle krama Nemo hej då, så klättrade han upp i farfars famn och höll ett hårt tag runt hans hals. Haha, sötunge! Imorgon är det fotografering på dagiset. Spännande!

Nu ska jag glo på tv en stund innan det är dags för snarklådan. Får jobba jätte mycket nu så det känns ju bra. Har bra flyt just nu. Är bara lederna som gärna fick vara bättre men man kan ju inte få allt.

Kommentarer

  • Annalena säger:

    Ja, nu är du vuxen på riktigt....föräldramöte.

    Kram

    2010-10-07 | 09:20:19
    Bloggadress: http://ghosty.blogg.se/

Kommentera inlägget här: