eko

love it or leave it!

Jag har just bekantat mig med vab

Kategori: Min vardag

Nemo är fortfarande sjuk. Igår trodde jag ändå att han var på väg att bli bättre då febern gått ner. Men igårkväll så blev han jätte kinkig. Han grät nonstop och vred sig som om han hade ont i magen. Orkar inte dra alla detaljerna men vi åkte till sist in med honom till sjukhuset. Först här i stan sedan vidare till sundsvall. Väl i s-vall så började han piggna på sig. Läkaren undersökte honom men tyckte att vi kunde åka hem igen och hålla koll på honom, skulle han bli sämre igen så skulle vi komma tillbaka. Imorse så var han jätte hängig. Magvärken tycktes ha försvunnit men det märktes att han inte alls mådde bra. Han sov tre timmar mitt på dagen och då han vaknade så tycktes han ha blivit ännu sämre igen. Måendet under kvällen har gått upp och ner, precis som innehållet i hans magsäck... Börjar tro att det är magsjuka han har. Hoppas att han är bättre imorgon.

Skulle egentligen ha jobbat idag. Men då även Danne är sjuk så bestämde vi att det nog var bäst om jag vabbade. Känns surt eftersom jag vill jobba allt jag bara kan men jag försöker intala mig själv att det här var det bästa. Danne ligger ju i feber och Nemo har begärt rätt så mycket uppassning. Men jag kan inte låta bli att tänka att jag verkligen behöver alla pengar jag bara kan jobba in. Gaaah, varför ska jag vara sån pengatorsk för!

Ska snart gå och lägga mig tror jag. Sov inte många timmar natten mot idag. Hoppas den här natten blir lugnare

Kommentarer

  • Sis säger:

    Hoppas att lillkraken kryar på sig snart, det är verkligen hemskt när de mår dåligt. Zeke var precis 17 månader när han drabbades av vinterkräksjukan första gången och det var det värsta vi har varit med om här hemma! Vi åkte ju dessutom dit alla tre. Kram till sjuklingarna!

    2010-10-13 | 20:41:32
    Bloggadress: http://messersmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här: