eko

love it or leave it!

Inget svar på proverna...

Kategori: Min vardag

Nu är det snart en vecka sedan jag lämnade proverna och jag har inte hört ett liud från min läkare. Är det ett bra tecken eller? Man kan ju tycka att även om jag har fått bättre värden igen så borde han ringa och tala om det för mig så jag vet att fara är över, för tillfället iallafall. 

Mitt sommarvikariat är i full gång, det går ganska bra. Är ledig imorgon men sen blir det jobb resten av helgen. Känns helt okej, är glad att jag är ledig på midsommarafton iallafall. Fick min lönespec idag. Såg att jag hade fått för mycket lön. Ärlig som jag är så ringde jag genast och berättade detta. Vet att det kan komma surt efter annars. En gång fick jag dubbel lön utbetalt, reflekterade inte så mycket över det trots den rätt så stora summan. Tänkte att jag hade jobbat mycket ob-tid bara. Var inte så jätte kul då jag helt plötsligt hade en skuld till Härnösands kommun. Så här i efterhand så kan jag inte fatta att jag var så korkad att jag inte reagerade. Men men, har ju lärt mig något av det iallafall. Nu kollar jag alltid noga så att det inte blir fel, uppenbarligen så måste man göra det.

Idag var jag och tog spruta nummer två av Twinrix. Kan ju vara bra att vara skyddad mot det som går då man jobbar med människor. Hon frågade om jag var höger eller vänsterhänt eftersom man kan bli lite öm i armen. Jag är ju högerhänt men eftersom jag har monsterledvärk i höger axel just nu så gick det ju på ett ut vilken arm hon stack i. Livet är ju bara för härligt ibland!

Har inte så mycket mer att dela med mig av just nu. Nu ska jag sjunka ner i soffan. Kommer nog inte dröja länge innan jag brinner av. Har jobbat natten mot idag och sovande jour innebär att jag sover som en påse skit.

Trevlig midsommar alla fina människor!  

Kommentarer

  • lovisa säger:

    sv :jag vet! det blir bara värre hela tiden, jag kan bara inet se vad som är snyggt med vad dessa strävar efter, dessutom ska man i första hand tänka hälsosamt, om man inte mår bra fysiskt gör man det inte psykiskt heller, usch det är hemskt:/

    2011-06-28 | 16:09:02
    Bloggadress: http://lavitadilovisa.blogg.se/
  • lovisa säger:

    sv: ajdå:/ ja jag ska testa detta nu i några veckor och se om det ger ngt:)

    2011-07-01 | 08:55:07
    Bloggadress: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: