eko

love it or leave it!

Jag vill gå uuut!

Kategori: Min vardag

Idag är det strålande sol ute och det lockar verkligen otroligt mycket för mig att gå ut på en långpromenad. Dessvärre sitter jag inne och skriver på min b-uppsats istället. Vi var ut på en mindre familjeutflykt till lekparken på förmiddagen och det var så skönt att få komma ut. Tyvärr så har jag nu skjutit skolarbetet framför mig alldeles för länge så nu kommer jag inte undan längre. Bara till att bita i det sura äpplet och göra det. Lite senare idag så ska vi åka ut till mormor för hon fyller år så jag måste verkligen plugga nu. Man kan ju undra varför jag sitter här och skriver istället eeeeeh.

Jaja, ha det så bra alla ni andra ute i det sköna vädret. Jag är inte alls nå avundsjuk, inte det minsta alls........
Vad var det nu jag skulle göra....? Plugga var det ja! Verkligheten gör fan ont ibland. Mycket skönare att bara blunda och låtsas som ingenting. Jag gillar att köra strutsstilen, huvudet i sanden. Det får gå så länge det går.
Emma!! Skärpning nu för fan! Plugga! Hehe! =P

Back to reality!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: