eko

love it or leave it!

Kan inte sova...

Kategori:

Samma sak varje natt... Jag somnar relativt fort efter att jag har lagt mig, sover några timmar, ibland 1 ibland kanske närmare 3. Sedan vaknar jag och är klarvaken! Kan ligga å snurra vaken i sängen i flera timmar utan att somna om. Så sjukt störande! Fattar inte vad det beror på! Eller ja, på sätt å vis gör jag nog det. Har mycket tankar som far runt i huvudet som gör att det är svårt att slappna av. Men det känns så märkligt att jag ska vakna mitt i natten, jag somnar ju utan problem på kvällen. Det här har hållit på i bra många nätter nu å jag börjar känns mig rätt så sliten av den uteblivna sömnen. De första nätterna som det här höll på så hade jag sån grym ledvärk så jag tror att det var smärtan som väckte mig. Men den har släppt nu, å i skrivande stund har jag ingen ledvärk men vaknade ändå. Fasen vad less jag börjar bli på allt det här nu. Ska gå upp å kika lite nu, en natt då jag var vaken såg jag en räv springa runt alldeles utanför köksfönstret. Kanske jag kan hitta nåt annat djur idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: