eko

love it or leave it!

Bloglovin

Kategori:

Nu är ju jag absolut inte någon som jagar läsare till min blogg. Jag promotar inte min blogg till höger och vänster för att öka på besöksstatistiken. Jag har inte direkt som dröm att livnära sig på att blogga som en del har. Däremot har jag sett att de dagar jag inte skrivit nåt inlägg så har jag ändock en hel del läsare som glider in här för att kika om jag uppdaterat. För eran skull så kanske det faktiskt vore lättare om ni la in min blogg på bloglovin så slipper ni klicka in er på min blogg flera gånger om dagen helt i onödan. Dessutom är det aldrig risk att ni missar nåt av mina hysteriskt roliga inlägg. Hehe! Do as you like! Har bestämt mig för att inte låsa bloggen iaf. Jag får helt enkelt se till att selektera vad jag skriver här. 


Jag har även börjat lite smått med Instagram, men ja jag vet inte om jag är så impad faktiskt. Är inte så mycket för att bara sitta å lägga ut bilder med nån kort beskrivning. Blogga är ju mycket roligare.
Puss!

Kommentarer

  • Mia säger:

    Mycket bättre att du väljer vad du skriver, det är kul att läsa ändå. Man behöver faktiskt inte veta allt om alla, det är trevligt tidsfördriv att hoppa runt mellan några olika bloggare. Det blir ungefär som att hälsa på en god vän till slut.
    Mina barn är vuxna nu, så jag kan skratta gott åt roliga saker som små barn säger och gör och komma ihåg hur det var, och hur man slet och släpade när barnen var små.
    Tack för att vi får fortsätta läsa och för att du är en kämpe av rang :)

    2012-12-11 | 19:24:04

Kommentera inlägget här: