eko

love it or leave it!

Lördagen i ord

Kategori: Min vardag

Blev aldrig någon uppdatering här igår. Hade saker för mig hela dagen så det fanns inte tid. Sen har ju appen för blogg.se tackat för sig och slutat fungera så jag måste sitta vid datorn och blogga. Då känns det helt plötsligt mycket omständigare så då blir det inte gjort.
 
Danne drog på fest igår och var borta precis hela dagen och en bra bit in på natten. Jag stuvade in Nemo i bilen och åkte ut till Nemos morfar. Nemo fick vara där ute och härja i några timmar så att mamman fick lite egentid med bland annat snöskottning. Hehe! Vi blev bjuden på mat där ute. Våfflor, eller tofflor som Nemo sa. Det var riktigt gott faktiskt. Har inte ätiti på våfflor på flera, flera år.
 
Nemo höll på somna i bilen på väg in till stan igen. Jag fick prata med han hela vägen för att han inte skulle somna. Skulle inte passa bra om han somnade i bilen typ en timme innan nattningen.Tydligen så lyckades han slumra till en liten sväng ändå för plötsligt hör jag från baksätet. "Usch vilken förskräcklig dröm jag drömde nu.". Han är ju för go!
 
Vi fick besök av Kim på kvällen som hade med sig godis å grejer till Nemo. Vart soffhäng med film resten av kvällen. Kim läste saga för Nemo hjälpte mig med läggningen. Fick avlastning från flera håll igår alltså, kan behövas mellan varven. Känns bra att jag har så mycket fina och snälla människor runt mig. 
 
Idag har det varit snöskottning på förmiddagen följt av mys i soffan med varm choklad. Ska försöka plugga lite med men det har vi inte sett hända än. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: