eko

love it or leave it!

Suck!

Kategori:

Jag har legat vaken å vridit på mig sen 4.00. Nemo fick en hostattack så jag vaknade. Tankarna om tentan började snurra och jag var helt plötsligt klarvaken. Skulle verkligen behöva alla timmars sömn som går att få så jag är pigg men det blev inte riktigt så. Vart nästan 4 timmar så jag får väl vara nöjd med det. Vill bara att tentan ska vara över så jag kan bli människa igen. Ja, eller i alla fall likna nåt som påminner om en människa. Är för mycket som händer för att jag ska vara på topp.

Å denna ständiga ledvärk! Har ont i båda (!!) axlarna. Kan inte lyfta armarna ut från kroppen. Gissa hur svettigt det är i mina armhålor... Inte särskilt mysigt där vill jag lova. Vafan skulle jag få reumatism för?!

Äh, nog med bitterhet, ska släpa mig ur sängen nu och hitta duschen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: