eko

love it or leave it!

Vad är det som händer?

Kategori:

Min kropp håller nog på att försöka tala om för mig att ta det lite lugnt. Har varit lite mycket ett tag (läs:länge) nu och nu börjat det kännas i gammkroppen. Jag är så trött! Jag somnar så fort tillfälle ges och kan knappt ta mig ur sängen på morgnarna trots flera timmars sömn. Känns som jag håller på att ta död på mig själv. Jag vet så väl att jag borde lyssna på kroppen för den är klokare än fröken duktig som bor i mig. Men att lyssna på kroppen innebär förlorad inkomst, sämre betyg och annat som jag inte vill vara utan. Nån som vet hur man klonar sig?

Nu blir det plugg eftersom tiden som skulle ägnas åt studier blev arbetstid istället. Men känner jag mig själv rätt så somnar jag nog över böckerna som vanligt. Ser fram emot seminariet på skolan imorgon bitti, verkligen...

Det är ju tur man är snygg i alla fall. Haha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: