eko

love it or leave it!

Det räcker nu

Kategori:

Efter att ha legat sömnlös precis hela natten så har jag nu tagit ett beslut, det blir inget mer. Jag kan inte hjälpa någon som inte själv vill bli hjälpt. Jag måste i det här läget se till vad som faktiskt är bäst för mig själv. Det är definitivt inte värt att jag ska ligga vaken å grubbla en hel natt för något som jag överhuvudtaget inte kan påverka. Jag är en ganska principfast människa. Jag har under livets gång satt upp gränser för vad jag kan, och inte kan acceptera från andra människor. Det här är långt över vad jag anser vara acceptabelt beteende och därför tänker jag inte lägga mer energi på det här nu.

Kommentarer

  • Paps säger:

    Helt rätt tänkt. Ett svårt val men mycket nödvändigt.

    2012-11-09 | 05:58:36
  • Ulrika säger:

    Vet inte vad det handlar om, men det låter som ett svårt beslut som är det bästa för dig och det är ju huvudsaken!!

    2012-11-09 | 08:05:28
  • Anja Wallmark säger:

    Rätt! Tänk på dig själv, det gör alla andra. Kram!

    2012-11-09 | 09:42:02
    Bloggadress: http://messersmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här: