eko

love it or leave it!

Aldrig att det är mitt fel! No way!

Kategori:

Sen jag skaffade min iPhone så har det blivit lite flitigare bloggande från min sida. Det går som snabbt å smidigt att slita fram den och skriva ett inlägg. Tyvärr går det så snabbt ibland att jag stavar fel, stammar, använder fel meningsuppbyggnad, grammatik med mer. Detta är alltså inte alls mitt fel utan helt och hållet min iPhones fel. Eeee....hehe!

Igår hämtade jag ut mina glasögon. Jag erkänner motvilligt att det är mycket mer avslappnade för ögonen att läsa med dem på.

Nu sitter jag på biblioteket. Jag har tänkt att vara lite duktig och plugga inför tentan nästa vecka. Så nu kommer jag att vara aktiv på Facebook, läsa bloggar och som nu, blogga själv. Vad härlig jag är!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: