eko

love it or leave it!

Det slår aldrig fel

Kategori:

Ringde från jobbet tidigare idag. De ville att jag skulle jobba natten inatt. Tänk att just den här natten varje år så jobbar jag. Eller så jobbar jag alltid morgondagen. Anledningen till att jag håller koll på det är för att jag fyller år imorgon. Den 8 februari 2008 jobbade jag mitt allra första riktiga arbetspass på mitt jobb efter att ha varit där och praktiserat några månader. Var så himla glad att jag skulle få jobba kommer jag ihåg. Det var den bästa födelsedagspresenten jag kunde få tyckte jag då. Sen har det blivit jobb där varje gång jag fyller år sedan jag började. Oftast då ett nattpass mot födelsedagen. I år bryter jag trenden. Jag tackade nej till att jobba. Dels så har jag inte alls tid och dels så jobbar Danne till 23.00 ikväll så det blir svårt med Nemo. Lite trist men så fick det bli.

Idag har jag bakat bullar som jag ska bjuda på till helgen. Dom är kladdiga och bökiga att göra men dom är så goda att det får det vara värt.

Tyvärr så glömde jag bort att jag skulle bort och lämna blodprover idag inför mitt läkarbesök på måndag så jag blir tvungen att roa mig med det imorgon istället. Men det blir kanske ett "trevligt" avbrott i städningen som jag ska underhålla mig med imorgon.

Kommentarer

  • Älis säger:

    Bullarna ser smaskiga ut.
    PS. Har du sett vad vinterstormen i USA heter?

    Svar: Nej, det har jag inte. Vad heter den? :)
    Emma

    2013-02-07 | 17:06:48
  • Älis säger:

    Den heter Nemo

    2013-02-09 | 09:54:05

Kommentera inlägget här: