eko

love it or leave it!

Hur gick det här till?

Kategori:

Nästa vecka blir en hektisk vecka. Har av nån märklig anledning tagit på mig att jobba i en förskoleklass måndag och tisdag. Blev tillfrågad och tackade ja. Haha! Vad har jag gett mig in på? Jag har ju aldrig jobbat med det förut. Nog för att det är barn på mitt jobb med men det är ju nåt helt annat. Har haft nån praktik på några förskolor när jag gick i åttan eller nåt sånt men det är ju några år sedan...ja ganska många år sedan! Herregud, blir ju nervös nu. Men det blir säkert bra! Blir en erfarenhet rikare om inte annat. Saken är bara det att dom ska åka skidor!!! Whaaaaat! Jag har inte stått på ett par skidor sen jag var 17 eller nåt. Hur ska det gå?! Äger inte ens ett par skidor, måste snickra ihop ett par omedelbart ju! Eller just ja, hon sa ju att jag skulle få låna ett par. Hehe!

På onsdag är det föreläsning och plugga som står på schemat. På torsdag är det utvecklingssamtal på Nemos förskola sen direkt efter det kliver jag på ett nattpass. På fredag direkt efter jobbet ska Nemo till tandläkaren och jag ska sedan plugga till den stundade tentan. På lördag är det jobb 9-20 och på söndag förmodligen ytterligare ett nattpass. Puh! Går det att snabbspola? Kommer vara helt slut efter den där veckan.

Kommentarer

  • Paps o morfar säger:

    Blir det vasaloppet nästa? Heja heja heja

    2013-03-07 | 10:36:18

Kommentera inlägget här: