eko

love it or leave it!

Hemlighetsfull

Kategori: Min vardag

Idag hände en rätt stor och rolig sak. Jag kan inte riktigt gå ut med vad än. Ni som står mig nära vet redan. Å nej, jag är inte gravid så alla sånna spekulationer å tankar kan ni lägga ner. Det är ändå en sak som kommer ha ganska stor betydelse för min framtid. Nu ska jag bara ta ett beslut hur jag ska göra så kan jag berätta för er läsare sen. Eller er förresten? Jag kanske inte har någon läsare kvar längre eftersom jag är så kass på å blogga. 

Nu ska jag faktiskt krypa ner i sängen, är så sinnesjukt trött hela tiden (nej fortfarande inte gravid). Lovar att uppdatera snart igen. 

Bjuder på en bild från då kusin Zeke var här och byggde lego. 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag är här, som vanligt :)

    Blir spännande att se vad det är du har att berätta, hoppas det inte dröjer så länge.

    //Mia

    2015-05-12 | 21:53:52
  • Madde F säger:

    Jag är kvar Emma;)
    /Madde

    2015-05-15 | 11:23:44

Kommentera inlägget här: