eko

love it or leave it!

Sportlovet snart slut

Kategori: Min vardag

Har haft en fantastisk sportlovsvecka! Det har varit helt underbart att få vara ledig tillsammans med Nemo. Idag testade vi våra skills på bowlinghallen. Nemo vann såklart! Tror att han tyckte att det var riktigt roligt. 
 
De första dagarna på sportlovet var kusin Zeke här. De roade sig väldigt bra på egen hand, men lite pulka och sånt hann vi ändå med.
 
Imorgon funderar vi på att åka upp till Lilla förskolan och hälsa på. Nemo har tjatat om att åka dit sedan han slutade i princip. Tydligen var det inte så mycket barn där denna vecka som han vet vilka det är, det var ju lite synd men men. 
 
Idag testade jag faktiskt att laga en LCHF-middag. Jag gjorde en kycklinggryta med blomkålsris. Asså blomkålsris!! Har ni testat det? Asgott ju! Kommer jag definitivt att göra igen, kändes väldigt fräscht. Nemo var väl inte direkt jätteimpad så jag hade tagit det säkra före det osäkra och kokat ris till honom. 
 
Nu väntar en dusch för mig. Har nyss tränat lite, det första jag rör mig på hela sportlovet. Har visst missuppfattat det här med sportlov jag...
 
Lite bilder från sportlovet

Finaste kusinerna
 
Bowlingkungen


Bullbak

Frukost på sängen fick jag minsann av finaste Nemo. Hade ordnat allt helt själv. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: