eko

love it or leave it!

Det är över nu

Kategori: Min vardag

En lång och härlig semester har nu nåt sitt slut. Imorgon börjar allvaret. Ett nytt jobb, nya intryck och saker att lära och utvecklas inom. Jag är faktiskt lite nervös. Tror att jag fattade först idag att det faktiskt händer. Imorgon ska jag inte infinna mig på kontoret i stadshuset utan jag ska gå till en ny plats. Möta nya människor och få nya uppdrag. Jag ska få nya kollegor, ett nytt kontor och en ny yrkestitel. Det ska bli spännande.

Den här sommaren har verkligen varit helt fantastisk. Jag kan inte direkt påstå att jag gjort så mycket men tiden med Nemo har varit ovärderlig! Hoppas han också känner sig nöjd över sitt långa sommarlov. På onsdag börjar han ettan! Fatta! Han har blivit så stor. Han längtar verkligen, min älskade unge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: