eko

love it or leave it!

Vad gulliga ni är!

Kategori: Min vardag

Har glömt att tacka er för alla kommentarer häromdagen då jag skrev om min reumatism. Jag valde att dela inlägget på Facebook vilket ökade både antalet läsare och kommentarer. Jag har annars mina trogna läsare som hänger kvar år efter år trots att jag är dålig på att uppdatera. Mia, du är såklart en av mina trogna. Jag blir lika glad varje gång jag ser att du kommenterar för då vet jag att du finns kvar. Kram till dig!

Natten var usel, låg vaken flera timmar pga smärta i armbågen. Kunde inte räta ut armen. Nog om detta.

Just nu ligger jag helt oförskämt i en solstol. Ska snart kicka igång dagen på allvar men ett tag till kan jag unna mig att ligga här. Nemo kollar på sommarlovsmorgon på tv.

För övrigt har jag uppdaterat blogg.se appen. Blev varnad att göra det då den blivit sämre men råkade göra det då jag uppdaterade alla appar på ett bräde. Å fy så dåligt det blivit! Jag fattar ingenting. Tummen ner för nya uppdateringen.

Bjuder på lite matbilder. Min frukost, keso med frukt och mandel. Min lunch, laxpaj med sallad

Ha en fantastisk dag allihopa!

Kommentarer

  • Anja Wallmark säger:

    Oj vad det ser gott ut! 😋👌🏻 Tycker så synd om dig gulla som har så ont... 😔 Skulle ta det åt dig om jag kunde 😘 Imorgon ses vi! 😃

    2016-07-08 | 19:52:08
    Bloggadress: http://messersmith.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Du är ju en kämpe att beundra och jag ser att du är en mamma av oskattbart värde. Klart jag läser :)

    //Mia

    2016-07-09 | 10:56:10

Kommentera inlägget här: