eko

love it or leave it!

Uppdatering

Kategori: Min vardag

En snabb uppdatering. Jag lever och mår bra. Jag är grymt trött mest hela tiden. Dagarna och veckorna flyger fram. Jag har börjat träna på Friskis&Svettis för drygt en månad sen. Jättekul! Har tyvärr gått upp en hel del i vikt det senaste året så lite träning känns välbehövligt. Så var det det här med maten ja.... Går väl mindre bra. Jag älskar godis, tårta, efterrätter och mat. Jag är en sockertorsk av största rang. Men jag är snäll, överväger det?

Ikväll har jag och Nemo spelat in en film där han gör läxor och jag hjälper honom. Jag går en kurs som heter ICDP som handlar om vägledande samspel. En av uppgifterna är att filma sig själv i ett samspel med barn. Pirrigt att spela upp filmen sen för alla på kursen men det ska nog gå bra. Hehe!

Nemo är för övrigt jätteduktig i skolan. Han lär sig snabbt att läsa och är snart bättre på matte än jag nånsin varit. Jag är löjligt stolt över min lilla juvel.

Är fortfarande lika glad över mitt arbete som familjebehandlare. Det är till och med roligt att gå till jobbet om dagarna. Helt fantastiskt att jag har lyckats skaffa mig ett så bra arbete. För jag har inte fått ett arbete, jag har skaffat ett arbete som jag jobbat hårt för. Alla år av studier, olika arbeten och arbetslivserfarenhet har tagit mig dit jag är idag. Jag är fasen stolt över mig själv. Heja mig!

Tyvärr är jag lite snål med bilder för jag vet faktiskt inte hur man gör i den här dåliga appen.

Kommentarer

  • Mia säger:

    Men hej där, vad bra att du lever :)
    Vad kul att du trivs så bra med jobbet, och ja, du har ju slitit som ett tok för att komma dit där du är. Du får faktiskt malla dig lite grand!

    //Mia

    2016-10-18 | 21:39:10
  • Anonym säger:

    Du trivs i din nya roll som familjebehandlare och vi trivs med dig. Du har under dessa månader visat att vår rekrytering var helt rätt. Du tillför ny energi, kloka tankar och tillit till vårt svåra jobb. //Lasse

    2016-11-08 | 17:02:35

Kommentera inlägget här: