eko

love it or leave it!

Gott nytt år!!

Kategori: Min vardag

Har precis städat klart allting för den stundande kvällen. Jag och Daniel har bjudit hit några vänner på middag. Sen blir det väl lite spel och bara umgås och ha det mysigt. Ska bli så himla skönt att bara få vara hemma och ta det lugnt.

Har gjort klart dukningen redan så jag inte behöver stressa sen. Lägger ut ett kort på dukningen så ni får se vad fint det blev, om jag kommer på hur man gör det vill säga... Finns inget kort utlagt så vet jag helt enkelt inte hur det går till.

Har gått igenom lite vad som har hänt för mig det här året och några stora händelser är att jag har köpt hus, blivit gravid, köpt helt egen bil, fått ett nytt jobb, tagit examen i Psykosocialt behandlingsarbete, blivit något äldre och något klokare samt fått en massa ny erfarenhet. Känner mig nöjd med året som gått och välkomnar år 2009 varmt. Jag vet att det kommer att bli ett helt fantastiskt år!

Nu ska jag slänga mig i duschen och kanske ta på mig någon snygg klänning så här dagen till ära.

GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!

Titta vad fint det blev!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: