eko

love it or leave it!

Solen skiner

Kategori: Min vardag

Idag har det varit enormt vackert väder. Jag tänkte i mitt stilla sinne att jag måste ut och gå i den varma solen. När jag gått i ca 2 minuter så håller jag på att dö. Fan, vart har kondisen tagit vägen? Flåsandes som en gris så beslutar jag mig för att göra pinan kort. Jag går ett varv runt kvarteret och känner mig jätte duktig som har gått längre än till postlådan idag. =)

Annars så håller jag på och fixar inne i barnrummet. Ibland kommer jag på mig själv med att bara stå och titta där inne på vad fint det blir. Nu blir det till att fixa till mig lite snabbt. Ska ut och äta med min vän Sanna sen ska vi på bio och titta på "Män som hara kvinnor". Borde den inte heta tvärtom, kvinnor som hatar män. Iallafall så känner jag så ibland om min karl. Haha, nä jag skoja bara! Han är klart godkänd i mina ögon.... för det mesta iallafall hihi! =)

Bjuder på en bild på en tårta som jag gjorde på jobbet i somras. Jag har verkligen talang eller hur?

Trevlig helg!

Made by me

Kommentarer

  • Mamma & Bullen säger:

    Wow, vilken smarrig tårta!

    2009-02-27 | 18:28:03
    Bloggadress: http://mammaochbullen.blogg.se/
  • Carro säger:

    verkligen talang! =)

    2009-02-27 | 20:51:16
    Bloggadress: http://rockit.blogg.se/
  • Sofia säger:

    Du är så duktig lilla gumman! =))

    2009-02-27 | 21:02:33
  • Malin säger:

    Vad fräckt med florsockret och "siluetten" av gaffeln och skeden ! =)

    2009-03-01 | 20:43:23
    Bloggadress: http://mallanmamma.blogg.se/
  • Hanna säger:

    SUPERDUPERFINT!! Ser hur gott som helst ut!!
    JA, DU HAR VERKLIGEN TALANG!! :D Tar du beställningar? ;-)

    2014-04-26 | 01:25:56
  • Hanna säger:

    SUPERDUPERFINT!! Ser hur gott som helst ut!!
    JA, DU HAR VERKLIGEN TALANG!! :D Tar du beställningar? ;-)

    2014-04-26 | 01:26:04

Kommentera inlägget här: