eko

love it or leave it!

Fredagsfunderingar

Kategori: Min vardag

Röntgen igår gick bra. Jag hade utfört både manikyr och pedikyr så jag skulle vara riktigt snygg på bilderna. Tyckte dom mumlade nåt om att dom skulle skicka plåtarna till nån modellagentur men jag kan ha hört fel.

Har blivit erbjuden ett flertal byten mot bilen. Inget intressant dock. Imorn ska det komma en tjej och titta på bilen. Får väl se om hon köper den. Känner mig så kluven i det här med försäljningen att jag vet inte riktigt vad jag ska hoppas på. Så typiskt mig att fästa mig så vid nåt. Min förra bil, en golf tvåa som det läkte in i då det regnade var jag också jätte ledsen över att sälja. Egentligen så hatade jag den bilen. På vintern så blev man tvungen att skrapa rutorna på insidan. Men det var ändå nåt visst med den bilen tyckte jag då... Nu funderar jag på hur jag ens kunde frakta arslet i den.

Var en sväng på fokusmässan idag. Danne har ställt ut sin taxi där. Han är alltid med och ställer ut sina bilar överallt tycker jag. Nemo var väldigt trött och var inte alls så sugen att gå på nån mässa så vi gick hem igen. Tänkte göra ett nytt försök imorn.

Har även varit på informationsträff på BVC idag. Det var NTF som berättade lite om vad man ska tänka på vid köp av bilbarnstolar. Det var rätt så intressant. Bra att ha lite koll då det börjar bli dax att köpa en ny bilbarnstol snart. Hoppas bara att Danne var mer med än vad jag var för jag kommer inte ihåg så mycket alls.


Min förra bil
Gamla bettanJag i min förra bil

Kommentarer

  • Sanna F säger:

    Åhhhh gamla bettan :) FAVVOBILEN!!!! En liten risk för medtrafikanterna bara när du inte kunde se genom framrutan så du fick hänga utanför för att se nånting! Haha!

    2009-10-23 | 17:11:14
  • Ejkej säger:

    Du lär ju ha sett smal ut på plåtarna iaf, skelettsmal. ;)

    2009-10-23 | 20:33:01
    Bloggadress: http://viborpalandet.blogg.se/
  • Jossan säger:

    Emelie hälsar att naglarna ej syns på bilderna.. Det var ju synd, du som ansträngt dig så!!

    2009-10-25 | 00:23:25
    Bloggadress: http://josfiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: