eko

love it or leave it!

Några rader

Kategori: Min vardag

Två dagar i rad har jag fått feber. Inga andra sjukdomstecken alls, bara feber. Har legat under en filt och skakat och hyperventilerat. Febern gick ner då jag tog Alvedon och sedan var allt som vanligt igen. Skumt. Vet inte om det är min kropp som säger ifrån. Är ju lite sliten. Det har ju varit ganska mycket nu med sömnbrist, oro, stress och ledvärk. Verkar inte vara mjölkstockning heller då jag inte känner nåt sånt alls. Har haft det förut och det gör ju ganska ont.

Vi fortsätter att ge Nemo smakportioner, igår fick han smaka på palsternacka. Det var mums tyckte han. Är jätte roligt att ge honom mat. Han blir så glad! Imorse då jag satt och åt frukost så hade jag honom i sin stol vid bordet. Han satt bara och tittade på min mat och tittade på mig som att "Ska inte jag få nåt?". Fick så dåligt samvete! Han fick smaka lite banan och han smackade som bara den. Han grät då han inte fick mer och jag ammad honom istället, det var godkänt det med.

Nemo sov faktiskt ganska bra inatt. Han sov 5 timmar i streck och det har inte hänt på väldigt länge. Han fick en ganska rejäl portion gröt igår innan han la sig och jag hade inte druckit nåt kaffe alls på hela dagen. Kanske det hade med saken att göra.



Kommentarer

  • Nikko säger:

    Krya på dig!

    Kul att han äter! Sitter han nu eller?

    2009-10-05 | 18:42:29
    Bloggadress: http://dansbandsfarsan.blogg.se/
  • Nikko säger:

    Hittade ett radus hus i timrå, med samma hyra som vi har nu, fast en dyr insats. Det var ju det vi föll på.. . Synd det hade varit bra för hela familjen. För roy som kan springa fritt, nära till parkering osv.

    2009-10-06 | 16:11:07
    Bloggadress: http://dansbandsfarsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: