eko

love it or leave it!

Namnförslag?

Kategori: Min vardag

Nu har jag snart gjort klart fotoboken till Danne. Jossan där har du ett tips på farsdagspresent.
Men nu sitter jag och klurar på vad den ska heta. Det är ju bilder på Danne, hans bilar, Nemo, jag, katterna, huset och lite sånt. Är ju som en bok som handlar om hans liv. Tänkte ett tag kalla den för typ "Här är ditt liv" men så kom jag på att det finns ett tvprogram som heter så så då kändes det lite fånigt. Har även funderat på om man kan kalla den för nåt uttryck som han ofta använder men jag kom inte på nåt. Har verkligen kört fast! Nån som har nåt bra förslag?

Kommentarer

  • Jossan säger:

    Days of our lifes, kanske?:D Eller det kanske får er att tänka för mycket på Malena och Stefano.. Hahaha:p



    Kram

    2009-10-17 | 08:52:12
    Bloggadress: http://josfiin.blogg.se/
  • linda strindin säger:

    min scrapbooking bok heter "minnen" ...tycker de passar så underbart bra, för de är ju faktiskt minnen i hela boken..

    2009-10-21 | 15:03:30

Kommentera inlägget här: