eko

love it or leave it!

På bättringsvägen 5

Kategori: Min vardag

Imorse så låg Nemos temp på 37,8. Han är på väg tillbaka våran lilla älskling. Det blev så att jag jobbade igår. Nemo hade inte kräkts nåt mer så det kändes ganska safe. Å skulle det vara så att han hade magsjuka så kom jag nog dit med smittan redan på fredag eller lördag. Ringde hem igår eftermiddag för att höra hur det gick. Då hörde jag i bakgrunden: Maaaammaaa, mamamama! Tror ni att det skar nåt i mitt hjärta? Ville bara kasta mig i bilen och åka hem! Han sov då jag kom hem så vi träffades inget. Men han har tagit igen lite mammatid idag. Han har varit uppi mig hur mycket som helst. Jag har ju jobbat rätt mycket den här veckan så vi har ju inte alls träffats mycket. Har saknat honom enormt då jag jobbat. Mitt hjärta, mitt allt!

Idag skiner solen. Ska försöka ta mig ut på en promenad tror jag. Måste till apoteket och fylla på medicinförrådet. Men först en kopp kaffe!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: