eko

love it or leave it!

Sova middag i vagnen

Kategori: Min vardag

Arbetsveckan tog slut och nu börjar den igen imorgon. Hann inte riktigt med. Men det kan ju bero på att jag jobbade igår så det inte blev så lång helg. Var iallafall ner till Sundsvall en sväng igår efter jobbet. Var på bilutställning ocg gjorde bort lite ärenden i Birsta.

Idag så har jag egentligen massvis att göra men jag kommer aldrig till skott. Testade iallfall att söva Nemo i vagnen igen. Det gick ju inte så bra förut att bara ställa ut honom på bron. Men hör och häpna, idag så somnade han nästan på en gång. Klädde på honom och la han i vagnen och gick in. Han låg vaken kanske i 5 minuter sen sov han och har i skrivande stund sovit i 1½ timme. Känns jätte bra! Hoppas att vi kan börja göra så här nu. Vore toppen om han var van vid detta tills det är dax att börja dagis.

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Hej gumman! Tänkte höra med dig som är en äkta bullmamma, skulle du inte kunna lägga upp ett recept varje gång du bloggar? Du skriver ju ofta om en massa gött som du gör. Jag som är en riktigt dålig morsa på att laga mat och baka skulle uppskatta mattips som även Adam skulle äta! Kram kram :)

    2010-05-17 | 21:22:38
    Bloggadress: http://mabinta.blogspot.com

Kommentera inlägget här: