eko

love it or leave it!

Here we go again

Kategori:

Skolan har startat med buller å bång! Började igår å jag känner mig redan stressad över allt som ska göras. Psykologi är höstens kurs, rätt intressant ändå. Men kurslitteraturen är såklart på engelska! Varför lixom?! Det måste väl finnas flera böcker skriven på svenska som funkar lika bra, eller?!

Känner mig rätt stressade över att jag har tagit på mig ett nattpass på torsdag med, först föreläsningar från 9.00-16.00 sedan börjar jag jobba klockan 16.00 till 9.00 dagen efter. Jippie! Ibland blir jag så trött på mig själv som är så girig att jag inte kan tacka nej till jobb. Å när jag ändå håller på att ta dö på mig själv så bokade jag in mig på ett nattpass idag med. Varför inte lixoooom?

Just nu sitter jag på biblioteket å pluggar, inbillar mig att jag får mer gjort här än hemma. Synd bara att jag är så himla nyfiken att jag måste ta blicken från boken så fort jag hör nån gå förbi. Kanske dags att gå hem snart istället.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: