eko

love it or leave it!

Passat passar mig!

Kategori:

Jag har fått en ny bil. Eller ja, fått å fått, det är ju Daniels bil men jag får bruka den som min egen. En Passat 08, highline, 2,0 tdi. Jag är sjukt nöjd kan jag säga! Danne drog iväg tidigt imorse för att köpa den. Till mig sa han att han skulle köpa en caddy som han skulle ha som sin bruksbil. Till vardags kör han Volvo å jag Merca. Är lite lyxfru jag. Hehe! Då han nästan var hemma så sa han att jag skulle gå ut och titta då han kom hem. Jag stod med maten på spisen och var lagom road av att släppa allt för att gå ut och titta på hans tråkiga skåpbil. Men han insisterade och sa att han hade lurat mig och att han köpt en ny bruksbil till mig. Å där kom den, min nya kärlek! Glöm alla promenader! Här ska rattas! I totally love it!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: