eko

love it or leave it!

Plugg på en fredag

Kategori:

Idag lämnade jag Nemo klockan 9.00 på förskolan. Var lite lat och tog bilen idag, men tittar man ut så tycker jag faktiskt att jag gjorde rätt i det valet. Sedan drog jag ner på bibblan. Kaffetermos i ena handen å böcker i den andra. Här ska pluggas till ögonen blöder. Å hör och häpna, jag har suttit där tills nu! Har bara varit ut på fb några gånger å mina motståndare på wf har inte heller gjort nåt drag så jag har faktiskt fått lite gjort idag. Har pluggat på biologisk psykologi å jag det känns som att lite ny kunskap har fastnat. Hoppas bara den stannar till tentan med. När kaffet var slut så bestämde jag mig för att åka hem. Magen kurrade på lunch med. Nu är jag hemma, får se om jag för lika bra ifrån mig här...

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: