eko

love it or leave it!

Funderingar

Kategori:

Sitter just nu ute i solen på altanen och laddar för jobb. Börjar jobba klockan 11.00. Tog även på mig jobb några timmar imorgon, mellan 16.00-20.00. Slipper jobba dygn så det känna rätt okej. Imorgon på dagen blir det förmodligen en tripp till Sundsvall, det är nån motormässa som resten av familjen är väldigt sugen på. Kan nog bli trevligt.

Skolan då? Går rätt trögt, tror att jag redan mentalt har tagit sommaruppehåll därifrån. Gör absolut bara så mycket jag måste för att hålla mig godkänd. Astråkig kurs och dessutom är jag rätt less på skolan. Vill vara klar med den där skiten nu.

Tack för alla fina kommentarer jag fick förut. Känns skönt med allt stöd.

Inatt drömde jag att jag var gravid. Fast magen var bara som en enda stor degklump som hängde ner. Såg inte klok ut! Känner mig bebissjuk. Nemo vill ha ett syskon. Risken med en graviditet för mig..? Utveckling av min sjukdom så jag får kronisk ledgångsreumatism. Underbart... Kommer ju ihåg vilka besvär jag hade med att ta hand om Nemo då han var nyfödd pga all ledvärk. Livet är orättvist!

Näe, dags att bege sig till jobbet. Hoppas ni har en härlig dag i solen!

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: