eko

love it or leave it!

Skjut mig!

Kategori:

Nattens uteblivna sömn känns en hel del idag vill jag lova. Då jag fortfarande inte somnat om vid 5-tiden och det började bli ljust ute övervägde jag att ge upp och kliva upp för dagen. Jag gjorde trots allt inte det utan somnade ett tag efter det. Drömde fruktansvärda mardrömmar om galenskap och en mördade som naturligtvis var ute efter mig. När jag vaknade nu för en stund sen har jag en huvudvärk som känns som den ska spränga mitt huvud i bitar och jag är så trött att jag bara vill grina. Som grädden på moset har jag ett härligt nattpass framför mig idag. Börjar 14.30 och kliver av 9.00 imorgon. Jippie! Men det finns ju såklart de som har det värre så det är bara att gilla läget.

Ha en fantastisk dag alla ni där ute!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: