eko

love it or leave it!

Bläk!

Kategori: Min vardag

Usch vilken dag jag har haft idag. Känns som att det mesta bara har gått fel. Är som nedstämd just nu. Inget känns särskilt kul. Men men, bara att ta nya tag.
 
Efter jobbet idag hämtade jag Nemo och vi drog omedelbart iväg mot Birsta för att hämta Daniel. Han kan liksom inte sitta och åka fram och tillbaka med lastbilen varje dag så lösningen fick bli såhär. Passade på att tröstshoppa lite (läs: mycket) på Birsta medan jag väntade på att Danne skulle sluta jobba. Då kändes det lite bättre. Jag är verkligen hopplös när det kommer till tröstshopping. Om jag vore en beroende så skulle min huvuddrog vara shopping tror jag. Tur att jag kan kontrollera det någorlunda i alla fall, ja, om jag inte är ledsen förstås. Hehe!
 
Snörade trots mitt dåliga mående på mig skorna och drog ut på en springtur efter middagen. Behövde väl endorfinerna kan jag tro. Gick faktiskt ganska bra, fastän att jag inte hade PT-Kassberg (grannen) med mig. Jag hade förmodligen sprungit fortare om hon var med men jag tog mig ju runt i alla fall. Kan väl erkänna att det kändes en smula tomt utan hennes ivriga hejande bredvid mig.
 
Imorgon blir det jobb igen. Ska dock gå några timmar tidigare på grund av att det är sommaravslutning på Nemos förskola. Det ska bli roligt! Förra året regnade det minns jag men jag är hoppfull över att solen kommer att skina på oss imorgon.

Kommentarer

  • Emma säger:

    Ska bara vila någondag, sedan kör vi igen :) lääängtar!!

    2013-06-18 | 21:35:30

Kommentera inlägget här: