eko

love it or leave it!

Dop plus bröllop

Kategori: Min vardag

 
Eftersom dagen skulle bjuda på dop idag passade jag faktiskt på att dra en löprunda i morse innan vi åkte. Utan grannens ivriga hejande bredvid mig orkade jag inte riktigt lika mycket som igår. Jag sprang visserligen något fortare idag men lite kortare sträcka, 4,4 km, plus att jag vid ett tillfälle faktiskt stannade och gick några meter. Höll i vanlig ordning på att avlida men pinade mig igenom skiten ändå.
 
Sedan bara det av till dop som visade sig bli ett bröllop innan allt var klart. Snopet, hade ju liksom ingen present och inget ris att kasta eller nånting. Övervägde ett tag om jag skulle kasta lite grus istället men eftersom ingen annan gjorde det lät jag bli. Hehe!
 
Nu ska jag poppa mig en skål med popcorn å glida ner i soffan. Ha en bra kväll.
 
En trött unge på väg hem från dop och bröllop
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: