eko

love it or leave it!

Slappar

Kategori:

Idag är en riktig slappardag. Klev av nattpasset klockan nio och cyklade hem. Bytte om och drog ut i spåret. Förbättrade min tid ytterligare idag men den var ju inte bra ändå, långtifrån. Jag är helt enkelt inte bra på det här med att jogga. Fast lite kul var det att jag sprang om en som slutade springa i uppförsbacken men jag sprang hela. Hehe!

Sedan dess har jag mer eller mindre legat å slappat i en solstol. Ska tillbaka å jobba några timmar igen ikväll så det gäller att ta vara på den lediga stunden då man inte jobbar. Inte är jag köar med tentan heller. Fuck! Hade en plan att jag skulle bli klar snabbt så jag fick vara ledig men det sket sig. Söndag är sista dagen för inlämning, innan dess är jag klar iaf.

Hoppas ni alla har en bra nationaldag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: