eko

love it or leave it!

Buhu!

Kategori: Min vardag

Åååå! Jag har dragit så himla länge på det här med att ta kort till körkortet. Jag hatar verkligen att ta kort till sånt. Idag var jag å fixade håret. Klippning, slingor och stylad av bästa Annika. Jag skyndade mig till ett ställe där de tar kort. Han tog 4 kort som jag fick välja mellan. Såg rent ut sagt fördjävlig ut på alla!! Ville dock inte vara besvärlig å be fotografen att ta nya så jag valde det jag såg minst förskräcklig ut på. Kortet är så fult å hemskt att jag kan inte ens titta på det. Jag vet att jag låter fruktansvärt ytlig när jag skriver såhär men jag har verkligen ångest! Jag vill bara gråta då jag tittar på kortet. Hur ska jag stå ut att ha det där på mitt körkort i 10 år framåt?! Är bara några dagar kvar innan mitt gamla körkort blir ogiltigt så jag hinner nog inte ta några nya heller. Sen känns det sjukt pinsamt att gå dit igen å ba "ursäkta kan vi ta nya kort för jag såg ut som en skräcködla på de andra kortet". Hjälp! 

Kommentarer

  • Hanna säger:

    SÖTA, FINA EMMA!!!
    Blir uppriktigt sagt väldigt ledsen när jag läser detta blogginlägg...!!! :-( JAG TROR INTE FÖR 5 ÖRE ATT DET ÄR SÅ SOM DU SER/UPPLEVER DET!!!!
    Jag har ju skrivit det några gånger förut...men jag misstänker att man inte kan höra det för mycket, så jag säger det en gång till.. så kanske du förhoppningsvis kan tro på det...! DU SER JÄTTEBRA UT!!! DU SER SÖT, SNYGG & COOL UT PÅ SAMMA GÅNG!!! Och även fast jag inte känner dig direkt...så tror jag att du även har ett vackert inte som avspeglar sig i dina ögon!
    Jag är ju streight och har sambo och har ingenting att vinna på att "vara snäll" genom att strö komplimanger så här...! SÅ SNÄLLA TRO MIG!!! DET JAG SÄGER ÄR SANT!!!

    2014-04-28 | 15:01:58

Kommentera inlägget här: