eko

love it or leave it!

Sjukstuga

Kategori: Min vardag

Ååååh shit vad förkyld jag har blivit nu. Jag känner mig allt annat än pigg. Ingen feber vad jag vet men väldigt hängig ändå. Nemo har uttryckt att han mår lite illa idag med så han får äta lite i omgånger. Han är så hungrig stackarn men jag törs inte ge honom så mycket. Än så länge har det gått bra, inget kräks. Han ligger i soffan och kollar på film och jag ligger i sängen och försöker plugga. Går inge vidare ska väl erkännas. Huvudet är så tungt och jag är både täppt i näsan samtidigt som det rinner snor. Hoppas det går över snart för både Nemo och mig. Är ju marknad å tivoli i helgen och det känns ju surt om Nemo ska missa det. Får väl se om han blir bättre under dagen. För min del är jag glad så länge jag bara är förkyld. En magsjuka på det här vore ju optimalt, verkligen... 

Kommentarer

  • Hanna säger:

    HOPPAS ni kryar på er!! <3

    2014-05-30 | 15:02:44

Kommentera inlägget här: