eko

love it or leave it!

Privat och personlig

Kategori: Min vardag

Jag är ganska ärlig och öppen i bloggen, jag delar med mig av både med och motgångar, sorg och glädje. Ibland saknar jag att kunna vara riktigt brutalt ärlig. Dela med mig av mina innersta tankar, känslor och funderingar. Men det går inte, av respekt mot andra människor bland annat. Jag varken kan eller vill hänga ut någon annan för min egen vinnings skull. Det vore fult och rent elakt att skriva om någon som inte kan försvara sig, som inte har valt själv att blottas till allmän läsning. Men ibland får jag sån lust, bara få kräkas ur mig. Det finns så mycket jag skulle vilja berätta, saker som hänt och händer i mitt liv. Men det vore högst olämpligt! Det är en blogg, den är öppen för vem som helst att läsa. Nu har jag  visserligen inte särskilt många läsare men det spelar ingen roll. Det gäller att skilja på privat och personlig. 

Kommentarer

  • Mia säger:

    Du är klok du. Du kanske kan hitta något annat sätt att kräkas ut det oskrivbara. Det är väl lite så ... kan man inte säga något snällt - säg inget.

    Kram på dig!

    Svar: Tack Mia! Du är snäll! Helt otroligt att du fortfarande hänger kvar trots mitt snåla bloggande. :)
    Emma

    2015-12-06 | 08:52:19

Kommentera inlägget här: