eko

love it or leave it!

3 timmar

Kategori: Min vardag

Klockan 3.00 var sista gången jag tittade på klockan i natt. Det var totalt omöjligt för mig att somna. Jag låg bara och vred å vände på mig. Till sist gick jag å la mig i Nemos säng då han hade tassat över till våran säng klockan 1.00. Fast hans säng inte är i närheten av att vara lika skön, lyckades jag faktiskt somna där. 

När alarmet ringde klockan 6.00 har jag kunnat bita av mig ena armen för att få ligga kvar. Jag kvicknade till relativt fort ändå och när det var dags att gå till jobbet njöt jag för fullt, jag kunde promenera dit! Vilken lycka!! Jag märkte hur otroligt mycket jag har saknat att kunna gå till jobbet. Om det så hade blåst snöstorm, spöregnat eller haglat fotbollar hade jag ändå valt att gå. Vilken underbar start på dagen. Sedan har jag suttit i konferens hela dagen. Jag blev sinnesjukt trött och mina ögonlock var tunga som bly. Jag höll mig dock någorlunda vaken och försökte vara delaktig så mycket jag kunde. Ekorrhjulet snurrar igen...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: