eko

love it or leave it!

Starstrucked

Kategori: Blandat hittepå

Idag var jag på en föreläsning med Leo Razzak. En fantastiskt bra föreläsning om hans uppväxt, mångfald, situationen i Sverige och mycket mer. Han var otroligt skicklig och det han sa var väldigt sant. Jag är ju som jag är så jag klampade rakt fram till honom efter föreläsningen och berömde honom för hans föreläsning. Han tyckte det var schysst att jag kom fram och kramade om mig. Vart lite starstrucked där. 

Det är ju lite roligt hur vi människor funkar ändå. Vi kan gå och tänka fina tankar om andra men vi säger det aldrig till dem. Jag resonerar som så att har du nåt fint att säga om en annan människa, säg det till den personen. Höll inte sånt för dig själv. De flesta människor blir glada av komplimanger även om det råkar vara en kändis. 

Bilden jag tog av honom vart kass så för att ni ska förstå vem jag pratar om lägger jag ut en bild lånad från Google. 
Han har bland annat spelat i tv-serien Torpederna. I senaste avsnittet av solsidan var han också med. 

Kommentarer

  • Mia säger:

    Att säga något snällt är så unikt, kostar så lite, är så enkelt att göra och kan förändra en hel dag eller ett helt liv för en människa. Vara snälla med varandra medans man kan :)
    Du gjorde det!

    2015-11-24 | 22:52:29

Kommentera inlägget här: