eko

love it or leave it!

Att vara ny på jobbet

Kategori: Min vardag

Har haft två riktigt tunga dagar på jobbet. Det är svårt att vara ny och okunnig på ett jobb. Ännu svårare är det när man är fem stycken som är mer eller mindre lika okunnig. Vi jobbar i ett system som är svårt och ganska obegripligt om du frågar mig. Fattar inte hur jag nånsin kommer att kunna lära mig det. Har brutit ihop både en å två gånger idag. Min chef börjar nog snart undra varför hon anställde mig, jag klarar tydligen inte stress så bra. Inte den här sortens stress i alla fall, när jag inte har lösningar å svar på det som läggs i mitt knä. Nu har jag dessutom beredskap. Måtte ingen ringa mig för jag har fan ingen aning om vad jag ska göra då. Haha! Trycka lite här, ringa lite där... Hjälp...

Nemo går för fullt i sexårs nu. Han tycker att det är jätteroligt. 
Men vissa mornar är mer kämpig än andra att kliva upp.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: