eko

love it or leave it!

12 dagar

Kategori: Min vardag

12 tröttsamma dagar bestående av jobb är äntligen över. Hade beredskap förra helgen och fick jobba en hel del. Naturligtvis redan från 06:30 på morgonen. Den här veckan har varit sjukt seg å jobbig. Men nu äre helg!! 

Fick ett nytt aktivitetsarmband idag. Det jag hade, Jawbone, gick sönder och när jag väl fick ett nytt var det defekt. Suck... Skickade tillbaka det och fick då veta att de slutat sälja jawbone. Jag vart erbjuden ett utbytesarmnand av ett annat märke. Fitbit. Jag är löjligt förtjust i jawbone men beslöt till sist att ge fitbit en chans. Hittills är jag faktiskt väldigt nöjd. Den är lite bredare och det var lite synd men annars är den helt okej. 

Nu ska jag soooova. Ska bara lyssna lite på en ljudbok innan jag somnar. Herregud vad jag plöjer ljudböcker. Just nu lyssnar jag på "Munken som sålde sin Ferrari". Har inte kommit så långt så jag vet inte än vad jag tycker om dem. Boken jag lyssnade på innan var Morgan Allings bok "Kriget är slut". Svårt att konkurrera med. Den var galet bra. 

Kommentarer

  • Mia säger:

    Jag har haft min Fitbit Flex drygt ett år nu, tycker den är rätt ok. Speciellt att man får se hur bra man sover ... eller inte sover rättare sagt.
    Nyss läst Munken som sålde sin Ferrari, den var också rätt okej. Vill du ha lite lästips; Britt-Marie var här, Mördar-Anders (helknäpp), Livet efter dig (helbra) och nu har jag börjat på Arvet efter dig (vill läsa inte städa).
    Nu ser vi fram emot lite finväder i helgen som omväxling. Passar bra precis nu när jag blivit förkyld. Tja, sånt är livet.
    Önskar dig en fin helg :)
    //Mia

    Svar: Tack för boktipsen Mia! Vore så kul å veta mer vem du är som så flitigt läser min blogg. :) trevlig helg till dig med!
    Emma

    2016-02-27 | 08:50:05

Kommentera inlägget här: