eko

love it or leave it!

8 februari

Kategori: Min vardag

Fyller visst 34 år idag. Har haft en helt okej dag. Firade dock redan igår. Bjöd hem släkten på fika. Hade bakat baguetter och hade en massa olika pålägg. Mycket gott faktiskt! Hade lite sötfika med, bland annat en kaka med smak av kardemumma. Typ som en kladdkaka som smakade semla. 

Har fått jättefina presenter och är mer än nöjd. 




 Har inte kort på mina presenter mer än den jag fick från kollegorna, ugglan här ovanför. 

Imorgon ska jag vara hårmodell igen. Får se hur mycket hår jag blir av med den här gången. 

Kommentarer

  • Mia säger:

    Grattis på födelsedagen Emma!
    Det ser verkligen mumsigt ut det du bjöd på. Bjussar du på recept på semmelkardemummakladdkakan, den låter ju alldeles jättegod?


    Svar: Tack Mia! Självklart får du receptet! Lägger ut det i bloggen sen. :)
    Emma

    2016-02-08 | 21:06:29

Kommentera inlägget här: