eko

love it or leave it!

Ge mig helg nu!

Kategori: Min vardag

Grymt trött. Har varit trött precis hela veckan. Kliva upp på morgonen har varit som ett straff som måste genomlidas. Jag är slut som människa. Trött, sliten och inte är jag särskilt glad heller. Jag mår helt enkelt inte så himla bra. Jag är en sån människa som för det mesta strålar av glädje. Jag ler och är trevlig mot allt å alla. När jag inte mår bra syns det tyvärr. Jag kan inte upprätthålla en fasad och le mot människor hela tiden. Jag är trött, less! Vill bara att nån ska se det och hjälpa mig. Hur mycket ska man behöva stå ut med? Kan tyvärr inte säga mer än så. Anledningen bakom mitt dåliga mående är tabu att skriva om i sociala medier och bloggar. Jag stannar där. 

Kommentarer

  • Elina Tala säger:

    Finfina du. Det kommer bättre dagar, våga be om hjälp om ingen ser. 😘 Kram på dig!

    Svar: Men Elina!! Heej!! Inte visste jag att du läser min blogg. :)
    Emma

    2016-02-04 | 08:56:31
    Bloggadress: http://elinamar.blogg.se/
  • Elina Tala säger:

    Haha jodå :) man blir ju nyfiken på hur det är med er så emellanåt brukar jag titta in :)

    2016-02-04 | 15:13:36
    Bloggadress: http://elinamar.blogg.se/
  • Mia säger:

    Säger som Elina, våga be om hjälp. Bara att få sätta ord på det man tänker på kan göra att man finner lösningar.

    Hoppas du snart återfår den urkraft som du hittills har visat prov på och som har tagit dig dit där du är idag.

    Andas ut, andas in :)
    //Mia

    Svar: Tack för fina ord Mia! Ska försöka. En dag i taget.
    Emma

    2016-02-04 | 18:35:11

Kommentera inlägget här: