eko

love it or leave it!

Snygga till sig lite

Kategori: Min vardag

Idag ska jag äntligen ljusa upp barret. Ser fan inte klok ut i huvudet just nu. Ska bli så skönt! Senare i februari ska jag vara hårmodell igen. Har redan blivit klippt den frisyren en gång så jag vet typ hur det kommer bli. Försöker vänja mig vid mittbena för det blir det då.


Igår då Nemo skulle lägga sig sa han att han frös. Jag slog armarna runt honom för att värma han å känner då att ungen är kokhet. Tar tempen på honom å det visar sig att han har feber. Bara sådär! Inget annat, bara feber. Han får vara hemma idag. Men eftersom jag är en så viktig karriärskvinna får Danne vara hemma. Han plogar å saltar ju bara våra gator. Hehe! Jag håller på å syr ihop det sista för vikarieträffarna som är idag å ytterligare 3 dagar till. Får se hur det ser ut imorgon om Nemo fortfarande är sjuk då. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: