eko

love it or leave it!

Nytt jobb

Kategori: Min vardag

Bra gissat Mia! Kul å se att du fortf läser min blogg trots kass uppdatering. 

Visst älskar jag att jobba med barn. Jag har fått jobb som familjebehandlare. Ska bli så himla spännande och roligt! Påminner om jobbet jag hade förut på ett hvb-hem. Nu kommer jag att jobba mera hemmavid familjer som behöver extra stöd. Jag ska jobba med saker där jag gör skillnad och det tror jag verkligen att jag kommer göra i det här jobbet. Börjar den 22 augusti. Första ska jag ha en lång å skön ledig sommar och ladda batterierna. Jag behöver det och Nemo behöver det. Till hösten blir det nya utmaningar och det kommer nog bli jättebra. 

Kommentarer

  • Mia säger:

    Wow, du kommer att göra storverk. Det gör man när man trivs med det man gör. Grattis till Nemo som får en långsommar med sin mamma till slut, och grattis till dig som får en långsommar med Nemo :D
    Grattis till ett synnerligen klokt beslut dessutom!

    //Mia

    2016-06-05 | 19:37:13

Kommentera inlägget här: