eko

love it or leave it!

En månad kvar

Kategori: Min vardag

En månad kvar innan jag börjar jobba som familjebehandlare. En månads ledighet kvar. Har verkligen haft en fantastisk sommar. Har väl inte gjort så jättemycket men har haft många lata sköna dagar tillsammans med Nemo. Vädret har varit helt underbart. Har varit till stranden 2 gånger den här veckan. Egentligen är jag inte så förtjust i stranden men för Nemos skull får jag väl bita ihop.

Reumatismen då? Ja...vad ska jag säga? Den är illa, riktigt illa. Oftast har jag ont på 4-5 ställen samtidigt. Lämnade prover igår inför läkarbesöket. Vet faktiskt inte helt säkert om jag vill börja med Humira igen. Allra helst vill jag inte ha några mediciner alls, men om jag nu måste vill jag ha en mild medicin som inte ger så himla mycket biverkningar. Var iväg och lämnade blodprover igår. Får väl se vad doktor Skude säger den 26/7.

I veckan har jag träffat min moster och kusin med familj. Så himla kul! Jag och min moster kommer väldigt bra överens. Å fast det är så sällan vi träffas känns det för mig som att vi aldrig varit ifrån varann då vi ses.

Idag ska jag nog bara lata mig. Nemo håller på bada i poolen hemma på gården. Jag sitter och svettas i en solstol på altanen. Sjukt varmt idag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: