eko

love it or leave it!

Duktjävel

Kategori: Min vardag

Igår bakade jag bullar och även maränger. Är sällan jag lyckas med maränger men dom blev faktiskt jätte bra! =) Så nu har jag så jag kan bjuda på fika till alla gratulanter som ska komma hit med en massa presenter då vi fått barn. ;)

Gjorde även en storstädning av sängen igår, ja du läste rätt. Har sett på Rent hus på tv och där berättade dom att man svettas jätte mycket på nätterna och att det åker ju rakt ner i madrassen. För att få bort det så ska man strö på bikarbonat som får suga upp vätskan i 20 min sedan ska man dammsuga. För att vara på den säkra sidan så lånade jag Dannes vattendammsugare och dammsög med (utan att koppla vatten till den). Den är så kraftig och lever om så mycket att jag måste ha hörselskydd då jag använder den. Haha, jag såg nog rätt dum ut. Efter det så tvättade jag alla kuddar och täcken och bäddade rent. Det var jätte mysigt att krypa ner i sängen igår kväll kan jag meddela.

Bullar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: