eko

love it or leave it!

Jobba imorn då

Kategori: Min vardag

Idag har vi varit ute och påbörjat vårstädningen i trädgården. Skulle vara så skönt om vi kunde vara klar med det innan bebisen kommer. Känner mig lite duktig som står ute och krattar utan gnäll i nionde månaden.

Ikväll har vi bara tagit det väldigt lugnt, käkat godis och glott på tv. Danne har nu åkt iväg för att jobba lite, tror inte att det kommer vara allt för mycket körning ikväll så jag hoppas att han kommer hem i någorlunda tid.

Min chef ringde mig nyss och frågade om jag kunde jobba några timmar imorgon. Känner mig kanske inte så jätte sugen men ob-tillägget lockar och jag svarade ja. Försäkrade mig om att jag inte skulle jobba ensam då det skulle bli lite knivigt om jag skulle måsta åka in på förlossningen. Man vet ju aldrig.

Jaja, ville mest bara skriva lite så ni vet att jag lever och fortfarande är höggravid.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: